Мэта і задачы
дзяржаўнай установы адукацыі “Іёдская сярэдняя школа Шаркаўшчынскага раёна”
на 2023/2024 навучальны год
Мэта: стварэнне аптымальных умоў для забеспячэння якасці адукацыі і ўдасканалення адукацыйнага асяроддзя, якое садзейнічае развіццю асобы навучэнца і педагога, іх індывідуальных здольнасцей, кампетэнцый і фарміраванне патрыятызму, актыўнай грамадзянскай пазіцыі.
Задачы:
1. Стварыць умовы для эфектыўнай адукацыйнай дзейнасці праз павышэнне якасці правядзення вучэбных і факультатыўных заняткаў у адпаведнасці з патрабаваннямі адукацыйных стандартаў, фарміраванне прадметных, асобасных і метапрадметных кампетэнцый навучэнцаў, стварэнне станоўчага мікраклімата для вучэбных заняткаў для вучняў з розным узроўнем вучэбнай матывацыі; удасканаленне сістэмы работы па выяўленні і падтрымцы высокаматываваных і адораных навучэнцаў; развіццё здароўезберагаючага асяроддзя, забеспячэнне бяспечных умоў ля навучэнцаў ва ўстанове адукацыі.
2. Удасканальваць работу па развіцці прафесійных кампетэнцый педагогаў праз арганізацыю адраснай мэтанакіраванай метадычнай падтрымкі педагогаў; павышэнне выніковасці работы вучэбна метадычных аб’яднанняў; стымуляванне педагогаў да ўдзелу ў інавацыйнай і даследчай дзейнасці, абагульнення і распаўсюджання эфектыўнага педагагічнага вопыту.
3. Удасканальваць выхаваўчую простору ўстановы адукацыі праз выкарыстанне эфектыўных метадаў і прыёмаў арганізацыі выхаваўчай дзейнасці, якія садзейнічаюць станаўленню ініцыятыўнага і актыўнага грамадзяніна Рэспублікі Беларусь, здольнага да самаўдасканалення ў духоўна-маральным, грамадзянска-патрыятычным і прававым накірунках; стварэнне ўмоў для прафесійнага вызначэння навучэнцаў, аказанне педагагічнай падтрымкі вучняў у працэсе выбара прафесійнай сферы дзейнасці; работу па прафілактыцы правапарушэнняў і безнадзорнасці на аснове развіцця супрацоўніцтва з сацыяльнымі партнёрамі, забеспячэння ўзаемадзеяння ўсіх суб’ектаў адукацыі.
4. Стварыць умовы для развіцця і ўмацавання матэрыяльна-тэхнічнай базы ўстановы адукацыі за кошт актывізацыі пазабюджэтнай дзейнасці.